Den gode overgang

På denne side kan du finde information om vigtige datoer i forhold til at skabe den gode overgang mellem børnehave og skolestart på Stolpedalsskolen

Tirsdag d. 16. januar 2024 kl. 17.30-19.00
Informationsmøde jævnfør invitation på skolens hjemmeside.

D. 28. maj og d. 30 maj 2024 kl. 10.00-11.15
Besøgsdage for kommende skolestartere.
Distriktets børnehaver deltager ved én af besøgsdagene. De børn, der ikke går i distriktets børnehaver, er velkomne med deres forældre én af dagene.

D. 7. maj. og d. 14. maj 2024
Overleveringssamtaler med forældre.
Udvidede samtaler med forældre, børnehaver og relevante interne og eksterne samarbejdspartnere (PPR, rådgivere eller andre)

Klassedannelser

Onsdag d. 12. juni 2024 kl. 17.0- 18.30
Velkomstaften til nye 0.klasser.
Vi afholder første skoledag for kommende 0. årgang. Her møder børnene deres nye klassekammerater. Børnehaveklasseleder og klassepædagog går med børnene op i klasserne. Forældrene bliver i sceneområdet og får information om skole/ DUS.

Deltagere: børnehaveklasseledere, klassepædagoger, skoleleder, indskolingsleder, afdelingsleder i DUS og DUS-leder.

Onsdag d. 14. august 2024 kl. 8.00
Første skoledag for alle elever på Stolpedalsskolen. Mere information følger.

Har I spørgsmål til ovenstående er I velkomne til at kontakte:
Indskolingsleder Louise Winkel Andersen på: louise.andersen@aalborg.dk